نماینده مردم اردکان با حضور در مجتمع چینی بهداشتی اردکان ضمن بازدید از این مجموعه از نزدیک در جریان اقدامات و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت و در جلسه ای نسبت به رفع این تنگناها اقدام نمود.
در ابتدای این بازدید مدیر این مجتمع ضمن ارائه گزارشی از نحوه فعالیت این واحد تولیدی افزود: با اقدامات انجام گرفته جهت ارتقاء کیفیت و بازاریابی محصولات این مجتمع ، در صورت ادامه این روند رو به رشد محصولات بهداشتی این واحد می تواند در اینده ای نزدیک به برند اصلی کشور تبدیل گردد.رضانیا همچنین به نمایندگی از اعضای هیات مدیره و کارگران این واحد از پیگیری نماینده مردم اردکان در اخذ مجوز دو خط تولید کاشی برای این مجتمع تقدیر و تشکر نمود.
نماینده مردم اردکان در این بازدید با تاکید بر مدیریت تولید و بازار در واحدهای صنعتی بر رفع مشکلات این واحدها و کارگران که به عنوان قشری شریف و اسیب پذیر هستند تاکید نمود.
محمدرضا تابش در اینخصوص برای رفع مشکلاتی همچون نقدینگی این واحد صنعتی مذاکرات تلفنی موثری با مسئولان مربوطه انجام داد.سپس حاضرین از این مجتمع دیدار و نماینده مردم اردکان ضمن احوالپرسی با کارگران ، از وضعیت کار آنها سوالاتی را مطرح و مشکلات آنان را جویا شد.
شایان ذکر است مجتمع چینی بهداشتی رز اردکان با مساحت 175 هزار متر مربع و اشتغال 200 نفر روزانه 1000 عدد انواع محصولات بهداشتی را تولید و به بازار عرضه می نماید

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا